bazi-psn.ir

آیا بازی‌های PSVR روی PS5 کار خواهند کرد؟

آیا-بازی‌های-PSVR-روی-PS5-کار-خواهند-کرد؟-bazi-psn.ir

آیا PSVR روی PS5 کار می‌کند؟

اگر صاحب یک هدست پلی استیشن VR هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا PSVR با PS5 سازگار است؟ به گفته سونی PlayStation VR کاملاً با PS5 سازگار خواهد بود، به این معنی که می‌توانید هدست PSVR روی PS5 متصل کرده و واقعیت مجازی را تجربه کنید. همچنین از آنجایی بازی­‌های PS4 با پلی‌استیشن 5 سازگار است، می‌توانید بازی‌های PSVR را روی PS5 بازی کنید. برای اتصال دوربین PS4 به PS5، به یک آداپتور دوربین PS نیاز دارید، زیرا دوربین HD جدید سازگار نیست. بازی‌های مد نظر شما باید حالت‌های واقعیت مجازی داشته باشند تا بتوانید از PSVR لذت ببرید. در ادامه به بررسی و معرفی بازی‌هایی سازگار PSVR با PS5 می­‌پردازیم.

اتصال دوربین پلی استیشن 4 به کنسول نسل بعدی

شما می‌توانید از تمام کیت موجود برای استفاده از PSVR در PS5 استفاده کنید، اگرچه برای اتصال دوربین پلی استیشن 4 خود به کنسول نسل نهم به یک آداپتور نیاز دارید. هدست PSVR یک فناوری قدیمی است و به یک دوربین PS4 قدیمی نیاز دارد که با یک آداپتور دانگل به PS5 متصل می‌شود. همچنین، اکثر بازی‌های PSVR با کنترلر جدید PS5 DualSense کار نمی‌کنند (به استثنای چند مورد، مانند Star Wars Squadron) و باید برای اکثر بازی‌های گیم‌پد، باید یک DualShock 4 داشته باشید. PSVR سونی تجهیزات اختیاری دیگری نیز مانند کنترلرهای PS Move و یک کنترلر هدف VR دارد. آیا از PSVR برای PS5 استفاده خواهید کرد؟ مشتاق کدامیک از بازی‌های واقعیت مجازی در سیستم نسل نهم سونی هستید؟

بازی PS5 با پشتیبانی از PSVR

-بازی-PS5-با-پشتیبانی-از-PSVR-bazi-psn.ir

هنوز کمی با PlayStation VR2 فاصله داریم، اما تعداد زیادی بازی PSVR روی PS5 وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. متاسفانه سونی PSVR را به عنوان یک دستگاه قدیمی توصیف کرده است، به این معنی که فقط با بازی‌های PS4 سازگار است. در نتیجه هیچ بازی PS5 با پشتیبانی از PSVR وجود ندارد. همچنین، بسیاری از این بازی‌ها می‌توانند بدون هدست PSVR نیز کار کنند. آن‌ها VR اختیاری هستند، اما با این هدست، تجربه فراموش نشدنی از این بازی‌ها خواهید داشت.

بهترین بازی‌های PSVR روی PS5

در حالی که منتظر PlayStation VR2 هستید، می‌توانید PSVR روی PS5 متصل کنید. PSVR به‌عنوان دریچه‌ای شگفت‌آور به سوی مجموعه وسیعی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. برخی از بازی‌ها در این حالت، عملکرد و گرافیک بهتری نیز ارائه می‌دهند.

لیست بهترین بازی‌های PSVR روی PS5

کدامیک از بازی‌های PS5 با پشتیبانی PSVR در دسترس هستند؟ ممکن است به دنبال لیستی عناوینی باشید که از هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه PlayStation VR کاملاً با PS5 سازگار است، تا زمانی که سخت افزار مربوطه را داشته باشید، تقریباً همه بازی‌های اصلی PSVR قابل استفاده خواهند بود. در ادامه به معرفی برخی از برتین بازی‌های PSVR روی PS5 پرداخته‌ایم.

  • Dreams

لیست-بهترین-بازی‌های-PSVR-روی-PS5-bazi-psn.ir

توصیف دنیای جذاب Media Molecule غیرممکن است، شما می‌توانید رویای VR دلنشین خود را با این بازی بسازید. Dreams بدون هدست VR نیز کار می‌کند، اما VR یک بعد کاملاً جدید به بازی اضافه می‌کند.

  • Star Wars Squadrons

یک بازی جنگی بسیار عالی که با یک هدست واقعیت مجازی بسیار جذاب می‌شود. همچنین می‌توانید از کنترلر DualSense خود استفاده کنید، زیرا این بازی حرکت کنترلر را در فضا ردیابی نمی‌کند.

  • Astro Bot: Rescue Mission

بهترین بازی انحصاری سونی VR، را با هدست PSVR با PS5 تجربه کنید. یک نسخه VR فوق‌العاده که جایزه برترین بازی واقعیت مجازی را نیز دریافت کرده است.

  • Paper Beast

یک پازل اکتشافی هنری شامل دنیاهای بیگانه خارق‌العاده، موجودات عجیب و غریب و یک رابط کاربری ساده است که شما را وادار می‌کند تا به کاوش بپردازید. Paper Beast یک بازی عالی برای غوطه‌ور شدن در جو است. جذاب، عجیب و زیبا.

  • No Man’s Sky

No Man’s Sky یک بازی علمی-تخیلی فضایی است که با به‌روز‌رسانی‌های اخیر گرافیک و زمان بارگذاری را نیز بهینه کرده است. همچنین می‌توانید این را بدون هدست بازی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی عملکرد و معرفی بهترین بازی‌های PSVR روی PS5 بپردازیم. نظر شما در مورد این هدست واقعیت مجازی چیست؟ آیا منتظر PlayStation VR2 هستید؟