bazi-psn.ir

نحوه خرید در Steam

آموزش-استفاده-از-استیم-bazi-psn.ir

Steam یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم­‌های توزیع دیجیتال برای بازی­‌های کامپیوتری است که به شما امکان خرید بازی و نرم افزارهای دیگر را می­‌دهد. بیش از 100 میلیون کاربر فعال و کتابخانه‌ای با 20000 بازی، دسترسی Steam بسیار زیاد است. خرید در Steam جایگزینی برای خرید دیسک‌های فیزیکی بازی است که پیدا کردن آن در برخی از نقاط جهان ممکن است گران و دشوار باشد. اما اگر تازه وارد این پلتفرم شده‌اید، خرید در Steam می‌تواند سخت باشد. با وجود گزینه‌های پرداخت بسیار زیاد، دانستن اینکه پول خود را کجا و چگونه خرج کنید دشوار است. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه از Steam خرید کنید.

چگونه برای خرید و بازی در Steam ثبت نام کنیم؟

برای استفاده و خرید در Steam باید برنامه را دانلود کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. اولین باری که برنامه را باز می‌کنید، از شما خواسته می‌شود یک حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین در Steam ثبت نام کنید. در ادامه نحوه ثبت نام آورده شده است.

  1. steampowered.com را در یک مرورگر وب باز کرده و روی Login کلیک کنید.
  2. روی Join Steam کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل و کشور محل سکونت خود را وارد کرده و کپچا را تکمیل کنید. سپس با شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت کنید.
  4. روی Continue کلیک کنید.
  5. از شما خواسته می‌شود ایمیل خود را تایید کنید. این صفحه را باز بگذارید. در یک تب جدید، ایمیل ارسال شده به حساب کاربری خود را برای تایید آن باز کرده و روی لینک داخل آن کلیک کنید.
  6. پس از تایید ایمیل خود، می‌توانید نام و رمز عبور حساب Steam را انتخاب کنید.
  7. روی Done کلیک کنید.

پس از راه‌اندازی حساب کاربری، می‌توانید شروع به خرید در Steam کنید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام در Steam باید اینترنت پرسرعت داشته باشید.

کیف پول استیم

اگر می‌خواهید شروع به خرید بازی در Steam کنید، از شما خواسته می‌شود که به کیف پول استیم خود وجه اضافه کنید. شما باید حداقل 5.00 دلار اضافه کنید. همچنین می‌توانید در مقادیر از پیش تعیین شده بیشتر اضافه کنید. برای اضافه کردن وجه می‌توانید از Visa یا MasterCard، PayPal، گیفت کارت‌های Steam یا PaySafeCard نیز استفاده کنید. پس از آن، می‌توانید فروشگاه Steam را مرور کرده، بازی‌ها را به سبد خرید خود اضافه و هزینه آن‌ها را پرداخت کنید.

دانلود بازی‌های خریداری شده

کیف-پول-استیم-bazi-psn.ir

پس از خرید در Steam برای انجام بازی‌های که خریداری شده، صبر کنید تا دانلود تمام شود. سپس در کتابخانه خود روی آن کلیک و روی دکمه Play کلیک کنید. به یاد داشته باشید که بازی‌ها می‌توانند بسیار بزرگ باشند و ممکن است مدتی طول بکشد تا دانلودها به پایان برسد. اگر می‌خواهید دانلودهای خود را ببینید، روی گزینه Downloading در پایین پنجره Steam کلیک کنید. همچنین می‌توانید دانلودها را در اینجا متوقف و مجدداً راه‌اندازی کنید.

اگر بازی را جداگانه خریداری کرده‌اید و از استیم پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Add a Game در صفحه کتابخانه، آن را به کتابخانه خود اضافه کنید. سپس بر روی Activate a Product on Steam کلیک کنید. اگر می‌خواهید یک بازی غیر استیم اضافه کنید، روی گزینه Add a Non-Steam Game کلیک کنید. انجام این کار، بازی را به لیست بازی‌های موجود شما اضافه می‌کند تا بتوانید همه چیز را در یک مکان پیگیری کنید، اما به طور جداگانه راه اندازی می‌شود و با ویژگی‌های Steam ادغام نمی‌شود.

شارژ کیف پول استیم

Steam سیستم صندوق کیف پول خود را دارد که آن را شارژ کنید. سپس می‌توانید از آن برای خرید در Steam از فروشگاه یا … استفاده کنید.

  1. برای شارژ کردن، باید به سایت استیم بروید.
  2. سپس گزینه‌ای را که می‌خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید. حداقل PHP 200 و حداکثر PHP 4000 است.
  3. اکنون می‌توانید روش پرداخت را انتخاب کنید.

روش پرداخت موجود به شرح زیر است:

  • پی پال
  • ویزا
  • مسترکارت
  • جی کش
  • امتیاز eClub

نحوه خرید بازی‌ها در Steam

هنگامی که از قبل در کیف پول استیم خود شارژ دارید، می‌توانید از فروشگاه خرید کرده و بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط بازی مورد نظر خود را به کارت اضافه نمایید. حتما روی دکمه خرید برای خودم کلیک کنید. سپس شما را به بررسی صفحه هدایت می‌کند. برای تکمیل سفارش کافیست روی دکمه خرید کلیک کنید. علاوه بر کیف پول استیم، می‌توانید به‌طور خودکار از روش‌های پرداخت دیگر (VISA، Mastercard، GCash) برای خرید بازی‌های استیم استفاده کنید. اکنون می‌توانید بازی‌های کاملاً جدیدی را که به تازگی خریداری کرده‌اید بر روی رایانه خود نصب کنید.

نحوه خرید کوپن Steam Wallet

کوپن-Steam-Wallet-bazi-psn.ir

همچنین می‌توانید کوپن‌های کیف پول استیم را از Gcash و Maya خریداری کنید، اگرچه کمی گران است (10٪ تا 20٪ بیشتر از روش بالا شارژ می‌شود) اما برای ارسال به عنوان هدیه برای دوستانتان بسیار جذاب است. این یک کد 15 کاراکتری است.

سخن پایانی

همین بچه‌ها! خرید در Steam به همین راحتی است. امیدواریم این راهنما به تمام سوالات و ابهامات شما پاسخ داده باشد. همچنین می‌توانید مشکلات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود.