bazi-psn.ir

معرفی کنترلر DualShock 4

کنترلر-DualShock-4-bazi-psn.ir

بسته به نوع بازی، کنترلرها می‌توانند جان تازه‌ای به تجربه‌ و حس شما بخشند. به عنوان مثال، اگر از یک شوتر چند نفره رقابتی مانند Hunt: Showdown استفاده کنید، کنترلر DualShock 4 می‌تواند به شما برتری رقابتی نسبت به گیمران PS5 که از DualSense استفاده می‌کنند، بدهد. علاوه بر این، اکنون که کنسول و کنترلر PS5 در بازار وجود دارد، می‌توانید برای برداشتن دسته‌های بازی PS4 هزینه‌ی کمتری را بپردازید. همراه ما باشید تا شما را با کنترلر PS4 سونی آشنا کنیم.

کنترلر PS4 سونی

DualShock 4 یکی از بهترین کنترل‌کننده‌های PS4 در واقع همان دسته‌ای است که در جعبه وجود دارد. کنترلر DualShock 4، نیز دارای چندین ویژگی جدید است. برای مثال، پد لمسی مرکزی، نمایش نقشه را در اکثر بازی‌ها آسان می‌کند و به لطف دکمه اختصاصی اشتراک‌گذاری که جایگزین دکمه انتخاب قبلی است، می‌توان تصاویر ضبط‌شده را به اشتراک گذاشت.

مشخصات فنی کنترلر DualShock 4

  • بی سیم: بله
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
  • عمر باتری: 4-8 ساعت

دلایل خرید

  • طراحی کلاسیک
  • اتصال بدون درز
  • ارگونومیک برای نگه داشتن

دلایلی برای اجتناب

  • آنالوگ‌­های متقارن

طراحی کنترلر Dualshock 4

از نظر طراحی، کنترلر DualShock 4 نیز ناامید کننده نیست. دکمه‌ها نسبتاً سخت و سفت هستند، اما با توجه به اندازه باریک آن نگه داشتن آن هرگز ناراحت کننده و سخت نیست. به طور معمول، Dualshock 4 پس از شارژ کامل تا 8 ساعت دوام می‌آورد، که برای دیدن شما در این جلسات بازی طولانی کافی است.

رنگ‌­های دسته بازی DualShock 4

کسانی که نمی‌خواهند جت مشکی استاندارد را انتخاب کنند، می‌توانند رنگ آبی، سفید و حتی نارنجی را انتخاب کنند. دلایل زیادی برای دوست داشتن کنترلر PS4 سونی وجود دارد که به راحتی آن را به یکی از بهترین کنترلرهای PS4 تبدیل می‌کند. و بله، روی PS5 جدید نیز کار خواهد کرد، البته فقط برای بازی‌های PS4.

کنترلرهای PS4

کنترلر DualShock 4 هنوز یک گزینه فوق‌العاده و قابل استفاده است. در سال 2016، پلی استیشن به طور رسمی تولید کنترلرهای حرفه ای خود را به  Nacon و Razer واگذار کرد. اعطای مجوزهای رسمی به این کنترلرهای تولید شده خارجی به آن‌ها اجازه داد تا با سری رسمی کنترلرهای حرفه‌ای Elite ایکس باکس مبارزه کنند.

بهترین کنترلر PS4 چیست؟

کنترلر-PS4-سونی-bazi-psn.irبا توجه به شواهد بهترین برای اکثر مردم کنترلر DualShock 4 است، کنترلر The Nacon Revolution Unlimited فوق‌العاده انعطاف پذیر است و عملکرد عالی برای بازی‌های PS4 و بازی بر روی رایانه شخصی دارد. یکی دیگر از گزینه‌های عالی از نظر کنترلرهای حرفه‌ای، Razer Raiju Tournament است که دارای طراحی ارگونومیک و بازخورد دکمه‌های لمسی است.

DualShock 4 بهتر است یا 5؟

این سوال که کنترلر DualShock 4 بهتر است یا DualSense، واقعاً به شما و ترجیحات شما مربوط می‌شود. دسته بازی DualSense مطمئناً دارای فناوری همه کاره و ارتقا یافته در خود است. بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی ​​به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بازخورد دقیق‌تر و خاص‌تری داشته باشند. با این حال، بسیاری از افراد، تناسب، اندازه و شکل DualShock 4 را ترجیح می‌دهند.

برای یک کنترلر PS4 چقدر باید پرداخت کنم؟

کنترلر PS4 سونی شصت دلار قیمت دارد. با این حال، اگر به دنبال چیزی هستید که به بازیکنان رقابتی ارائه می‌شود، Razer Raiju احتمالاً برای شما مناسب‌تر است که بالای 120 دلار قیمت دارد.

آیا می‌توان از کنترلر PS4 سونی روی PS5 استفاده کرد؟

اگر صاحب یک PS5 هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. تا زمانی که در حال انجام بازی‌های PS4 هستید می‌توانید از کنترلر DualShock 4 بر روی کنسول PS5 خود استفاده کنید. با این حال، برای عناوین نسل جدید، باید از DualSense که در جعبه کنسول پلی استیشن 5 شما موجود است، استفاده کنید.

چرا کنترلر DualShock 4 اینقدر گران هستند؟

کنترلر DualShock 4 به نظر ما بهترین کنترلر برای اکثر بازیکنان PS4 بود. بسیاری از ویژگی‌های عالی را با قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر کنترلرهای موجود در بازار ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است گران به نظر برسد، اما در مقایسه با سایر گزینه‌های دیگر ارزش خرید دارد.