bazi-psn.ir

باز کردن قفل بازی‌های قفل شده در PS4

از آنجایی که پلی‌استیشن یکی از بهترین کنسول‌های بازی استاندارد موجود در بازار است دانستن چندین موضوع برای هر گیمر حرفه‌ای بسیار ضروری است. به طور کلی دانستن ویژگی‌ها و توانایی‌های کنترلی این کنسول بسیار مهم و حیاتی است. گاهی اوقات، موقعیتی پیش می‌آید که سعی می‌کنید چند بازی را باز کنید اما با علامت قفل مواجه می‌شود. مشکل قفل شدن بازی‌های PS4 ممکن است به دلایل زیادی ایجاد شود. در این پست نحوه باز کردن بازی‌های قفل شده در PS4 را مشاهده خواهید کرد.

علت قفل شدن آیکون PS4 Games چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است دلایل زیادی برای قفل شدن بازی‌های PS4 وجود داشته باشد. دلیل اصلی آن جلوگیری از اشتراک گذاری بازی‌ها در بین کاربران پلی استیشن است. به این دلیل که شما باید یک مجوز معتبر برای بازی های PS4 داشته باشید. از این رو قفل شدن بازی‌های PS4 یک مشکل است. دلیل دیگر این است که هر کسی می‌تواند با حساب دیگری وارد شود و بازی‌ها را دانلود کند.

اگر 2 سیستم PS4 داشته باشید، با مشکل بازی‌های قفل شده در PS4 مواجه خواهید شد. در اینجا نحوه رفع این مشکل آمده است. PS4 اولیه مجوزها را در سیستم ذخیره می‌کند و شما نیازی به تمدید مداوم ندارید. اگر به اینترنت متصل بودید، هنگام استفاده از PS4 دیگر، مجوز خود را تایید کنید. اگر نمی‌توانید تأیید کنید، این درخواست‌ها می‌تواند باعث قفل بازی‌ها می‌شود.

چگونه قفل بازی‌های قفل شده در PS4 را باز کنیم؟

دلایل زیادی برای بازی‌های قفل شده در PS4 وجود دارد. این ویژگی برای جلوگیری از اشتراک گذاری بازی‌ها توسط گیمرها اضافه شده است. اگر می‌خواهید از کنسول PS4 استفاده کنید، باید مجوز فعال داشته باشید. ویژگی اشتراک‌گذاری بازی می‌تواند منجر به مشکلی شود که در آن هر کسی می‌تواند با استفاده از حساب دیگری وارد سیستم شود و بازی را دانلود کند. اگرچه بازی فعال است، اما نمی‌توانید آن را بازی کنید. چند دقیقه صبر کنید. به این دلیل است که به آن زمان می‌دهد تا با سرورهای PSN برای تایید مجوز معتبر کنسول ارتباط برقرار کند.

روش‌های باز کردن قفل بازی‌های PS4

ساده‌ترین راه‌ها برای برداشتن قفل شدن بازی‌های PS4 در ادامه بیان شده است.

قفل-شدن-بازی‌های-PS4-bazi-psn.ir

 

بازیابی مجوز بازی برای باز کردن بازی‌های قفل شده در PS4 (روش 1)

اجازه دهید PS4 به سرورهای PSN متصل و مشخص شود آیا مجوز معتبری برای انجام بازی دارید یا خیر. اگر نمی توانید بازی کنید اما بازی همچنان فعال است، لازم است چند دقیقه صبر کنید. اگر مشکل برای مدت طولانی ادامه داشت، می‌توانید روش زیر را برای حل مشکل امتحان کنید.

  • در ابتدا، وارد حساب PSN خود شوید.
  • به مدیریت حساب تنظیمات بروید.
  • روی «بازیابی مجوزها» ضربه بزنید. اکنون شما مجوز رسمی برای لذت بردن از بازی‌ها با استفاده از PS4 را دارید. در ادامه مراحل، راهی برای نصب بازی‌ها بر روی کنسول PS4 وجود دارد.
  • به کتابخانه PS4 بروید و روی گزینه خریداری شده کلیک کنید.
  • بازی‌ها را بزنید، سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.
  • پس از پایان دانلود، بازی دانلود شده در صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده می‌شود.
  • نماد قفل ناپدید می‌شود و می‌توانید بدون دردسر بازی های مورد نظر خود را انجام دهید.

نحوه باز کردن قفل بازی‌ها از طریق کنسول اصلی (روش 2)

در PS4 اولیه، قفل هرگز ظاهر نمی‌شود زیرا مجوز قبلاً بازیابی شده است و نیازی نیست دائماً این کار را انجام دهید.

  • ابتدا ماوس را روی گزینه تنظیمات ببرید و روی گزینه Account Administration ضربه بزنید تا قفل بازی‌ها باز شود.
  • گزینه activate Primary PS4 را غیرفعال و سپس دوباره آن را فعال کنید تا قفل بازی PS4 باز شود.
  • در نهایت سعی کنید به بازی‌های PS4 که قبلا در قفل بودند دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

گاهی اوقات، موقعیتی پیش می‌آید که سعی می‌کنید چند بازی با علامت قفل نشان داده می‌شود. به طور خلاصه، دانستن نحوه بازی کردن بازی‌های قفل شده در PS4 برای هر گیمر حرفه ای بسیار ضروری است. در این آموزش سعی کردیم سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های باز کردن قفل بازی‌ها بیان کنیم. از همراهیتان بسیار متشکریم.