bazi-psn.ir

معرفی اپلیکیشن پلی استیشن

معرفی-اپلیکیشن-پلی-استیشن-bazi-psn.ir

سونی اپلیکیشن جدیدی برای پلی استیشن طراحی کرده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی از بازی خود لذت ببرید، حتی اگر در خانه نباشید. اپلیکیشن پلی استیشن روشی جدید برای تقویت رابطه شما با دوستان و بازی‌­های PS است. برنامه PlayStation به روز شده است تا اطمینان حاصل شود که از بازی خود در PS خود لذت می‌برید. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های عالی برای افزایش لذت بیشتر شما از بازی‌ها است. با برنامه پلی استیشن، می‌توانید بازی آنلاین را با دوستانتان تجربه کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید برای نسخه‌های جدیدتر را خریداری و هر گونه معامله‌ای که در فروشگاه PS ارائه می‌شود را بررسی کنید.

ویژگی‌های برنامه PlayStation App

کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در اپلیکیشن پلی استیشن انجام دهید مانند چت کردن، بررسی نمایه افراد، پیدا کردن دوستان جدید و حتی دیدن بازی‌هایی که دوستانتان انجام می‌دهند. در اپلیکیشن پلی استیشن، می‌توانید بازی‌های خود را برنامه‌ریزی کنید. همچنین دسترسی نامحدودی به اخبار بازی در دسترس شماست.

  • لیست علاقه مندی‌ها را جستجو و خریداری کنید
  • دانلود بازی از راه دور
  • کتابخانه Birdview of Games
  • ویرایش پروفایل بازی
  • پیام گروهی برای هماهنگی بازی‌ها
  • غنائم دوستان را ببینید
  • اخبار بازی نامحدود
  • حذف بازی‌های از راه دور به دلخواه
  • هشدار/اعلان‌های بازی

چرا اپلیکیشن پلی استیشن را دانلود کنید؟

سونی اپلیکیشن پلی استیشن را کاربر پسندتر از همیشه کرده است. مخصوصاً با جدیدترین افزودنی‌هایی که اضافه کرده است. به عنوان مثال، اکنون می‌توانید تروفی‌ها را با دوستان خود مقایسه کنید و عملکردهای بیشتری را از راه دور انجام دهید. این است که نرم‌افزار به شما کمک می‌کند بهتر از کنسول خود استفاده کنید و راحت‌تر از همیشه با دوستان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. اساساً برنامه شما حتی از کنسول فیزیکی هم مفیدتر خواهد بود. شما باید آن را برای ادغام آسان در دستگاه‌های خود از قبل دریافت کنید.

بازی‌های خود را به هر جایی ببرید

با برنامه PlayStation، می‌توانید بازی‌های PS خود را در هر مکانی با خود ببرید. همانطور که اشاره شد، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به جامعه بازی متصل بمانید. می‌توانید ببینید چه کسی آنلاین است و چه چیزی را بازی می‌کند. می‌توانید پیشرفت آن‌ها را مشاهده و غنائم را با هم مقایسه کنید و همچنین از آخرین فعالیت‌های آن‌ها نیز مطلع شوید. از آنجایی که اپلیکیشن پلی استیشن دارای ویژگی چت متنی و صوتی است، می‌توانید در هر زمان با دوستان بازی خود صحبت کنید.

بازی‌های-خود-را-به-هر-جایی-ببرید-bazi-psn.ir

امکان دسترسی زودهنگام به عناوین جدید PS

با این حال، بزرگترین نکته در مورد اپلیکیشن پلی استیشن عملکرد اجتماعی آن نیست. این برنامه به شما امکان دسترسی زودهنگام به عناوین جدید بازی‌های PS را می‌دهد. علاوه بر این، همچنین به شما امکان می‌دهد تا در فروشگاه پلی‌استیشن پیمایش کنید و بازی‌ها و افزونه‌ها را دریافت و به PS4 و PS5 خود منتقل کنید. در آخرین نسخه، نه تنها می‌توانید بازی‌ها را دانلود کنید، بلکه می‌توانید آن‌ها را راه اندازی کنید و فضای ذخیره سازی را نیز مدیریت کنید.

راه اندازی بازی ساده‌تر

برنامه PlayStation دارای یک رابط کاربری بازنگری شده است که بسیار تمیزتر و منظم تر به نظر می‌رسد. با این کار، راه اندازی بازی خود از طریق گوشی بسیار ساده‌تر خواهد شد. با این حال، با این به روز رسانی رابط کاربری جدید، چند اشکال وجود دارد. لحظاتی وجود دارد که گزارش فعالیت غیرقابل دسترسی است. علاوه بر این، افزودن دوستان آنلاین نیز کمی دشوار است. همچنین بازیکنان برای دریافت اطلاعات در مورد بازی‌های جدید مشکل خواهند داشت. زیرا نسخه جدید فقط به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به بازی‌هایی را که انجام داده‌اید، مشاهده کنید.

یک برنامه همراه عالی

برای سال‌ها، اپلیکیشن پلی استیشن یک برنامه همراه خوب برای پلی استیشن بوده است. با این کار، سونی به بازیکنان راه راحت‌تری برای همگام شدن با جدیدترین عناوین مورد علاقه خود داده است. همچنین به شما امکان می‌دهد به انجمن بازی‌های PS متصل شوید. با این اپلیکیشن موبایل می‌توانید بازی‌ها و افزونه‌ها را در هر کجا و بدون دردسر دانلود کنید. با این حال، در پرتو به روز رسانی جدید آن‌ها، چند مشکل وجود دارد که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

نقاط قوت

  • اجازه دانلود بازی‌ها و افزونه‌ها را می‌دهد
  • اجازه راه اندازی بازی‌ها از برنامه را می‌دهد
  • چت صوتی برای حداکثر 15 کاربر
  • UI تمیزتر و منظم‌تر

نقاط ضعف

  • افزودن دوستان آنلاین دشوار است
  • گزارش فعالیت گاهی اوقات غیر قابل دسترسی است
  • اگر اغلب استفاده نشود شما را از سیستم خارج می‌کند

آپدیت اپلیکیشن پلی استیشن

آپدیت-اپلیکیشن-پلی-استیشن-bazi-psn.ir

سونی به‌روزرسانی‌ای را برای اپلیکیشن پلی‌استیشن منتشر کرده است که عملکرد جستجوی آن را بهبود می‌بخشد، چیزی که مدت‌ها مورد درخواست کاربران بوده است. برنامه پلی استیشن در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۳ معرفی شد تا به عنوان یک برنامه همراه برای کنسول‌های سونی خدمت کند. از نوامبر 2013، این برنامه تلفن همراه دسترسی به ویژگی‌های انجمن شبکه پلی‌استیشن را فراهم می‌کند و دوستان، دعوت‌نامه‌ها و جوایز کاربران را نشان می‌دهد. اپلیکیشن پلی استیشن همچنین به کاربران اجازه می‌دهد اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول PS5 خود را به اشتراک بگذارند.

جستجوی اپلیکیشن پلی استیشن

علاوه بر ابزارهای اجتماعی، این برنامه دارای یک ویژگی جستجو برای یافتن بازی‌ها و افزونه‌ها در فروشگاه پلی‌استیشن است. بسیاری از مردم از قابلیت جستجوی اپلیکیشن پلی استیشن شکایت کرده‌‌اند و ظاهرا سونی به بازخورد بازیکنان گوش داده و در تلاش است تا تجربه استفاده از اپلیکیشن پلی استیشن را افزایش دهد.

به روز رسانی برنامه پلی استیشن نسخه 22.10.0 عملکرد جستجوی خود را ارتقا می‌دهد، که به بازیکنانی که بازی را جستجو می‌کنند امکان می‌دهد راحت‌تر آن را پیدا کنند. با تایپ نام یک بازی، به‌جای پیشنهاد محتوای مرتبط مانند افزونه‌ها، بسته‌ها یا بازی‌هایی با نام‌های مشابه، اکنون پیوند مستقیمی به صفحه فروشگاه PlayStation اختصاصی آن نشان داده می‌شود. ویژگی‌های جامعه شبکه پلی‌استیشن نیز ممکن است از این ویژگی بهره‌مند شوند، زیرا یافتن کاربران از طریق عملکرد جستجو گاهی اوقات نتایج عجیبی را به همراه دارد.

حالت نوری جدید

این آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن پلی‌استیشن، یک حالت نوری جدید را نیز معرفی کرد که دید اپلیکیشن پلی‌استیشن را در نور روز افزایش می‌دهد. حالت نور ظاهر برنامه را با دکمه‌های تیره به پس‌زمینه‌ای روشن تبدیل می‌کند و در زمانی که درخشندگی بیرونی زیاد است، کنتراست را افزایش می‌دهد. با این حال، همه کاربران برنامه PlayStation نمی‌توانند این حالت نور را روشن کنند، زیرا فقط در اندروید 10 یا بالاتر در دسترس است.

سونی به‌روزرسانی‌های منظم اپلیکیشن پلی‌استیشن را منتشر می‌کند و چندین ویژگی جدید درخواستی کاربران را معرفی می‌کند. علاوه بر یافتن بازی‌های جدید و اطلاع از آخرین فعالیت‌های دوستان، کاربران می‌توانند بازی‌ها را از راه دور راه‌اندازی کنند، فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کنند، گروه‌های مهمانی ایجاد کنند و عکس‌های ضبط شده از بازی پلی‌استیشن 5 را به اشتراک بگذارند.

برنامه PlayStation App را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید

نصب-برنامه-PlayStation-App-bazi-psn.ir

نحوه نصب و استفاده از برنامه PlayStation App را در رایانه شخصی یا مک خود در 4 مرحله ساده زیر بیاموزید:

دانلود شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر و مک:

Bluestacks یا Nox App را دریافت کنید. شبیه ساز را روی رایانه شخصی یا مک خود نصب کنید. در رایانه خود، به پوشه دانلودها بروید. برای نصب Bluestacks.exe یا Nox.exe کلیک کنید. موافقتنامه‌های مجوز را بپذیرید. برای تکمیل نصب، اعلان‌های روی صفحه را دنبال کنید.

استفاده از برنامه PlayStation در رایانه شخصی [Windows 7/ 8/8.1/ 10/11]:

برنامه Emulator را که نصب کرده‌اید باز کنید » به نوار جستجوی آن بروید و “PlayStation App” را جستجو کنید. نماد برنامه PlayStation App را نشان می‌دهد. آن را باز کنید، سپس روی “نصب” کلیک کنید. هنگامی که برنامه PlayStation در داخل شبیه ساز دانلود شد، نماد “همه برنامه‌ها” را پیدا و روی آن کلیک کنید تا به صفحه‌ای که شامل همه برنامه‌های نصب شده شما از جمله برنامه PlayStation است دسترسی پیدا کنید. اکنون از برنامه PlayStation بر روی رایانه شخصی لذت ببرید.

استفاده از برنامه پلی استیشن در سیستم عامل مک:

برنامه PlayStation App را برای سیستم عامل مک با استفاده از مراحل مشابه ویندوز که در بالا گفته شد، نصب کنید.

آیا اپلیکیشن پلی استیشن ایمن است؟

بله. استفاده از برنامه پلی استیشن بسیار ایمن است. رتبه اپ استور این نرم‌افزار 4.5/5 است. امتیاز ایمنی Justuseapp برای برنامه پلی استیشن 40.7/100 است.

آیا-اپلیکیشن-پلی-استیشن-ایمن-است؟-bazi-psn.ir

آیا اپلیکیشن پلی استیشن قانونی است؟

بله. PlayStation App یک برنامه کاملاً قانونی است. این نتیجه با بررسی نظر بیش از 67688 کاربر برنامه PlayStation از طریق فرآیند یادگیری ماشینی NLP به دست آمد تا مشخص شود آیا کاربران معتقدند برنامه قانونی است یا خیر.

چرا باید مشکلی در برنامه پلی استیشن گزارش کنم؟

رفع مشکلاتی که کاربرانی مانند شما با آن مواجه هستند، راه خوبی برای جلب توجه برنامه PlayStation به مشکل توجه به جمعیت افراد شاکی است.

سخن پایانی

اپلیکیشن پلی استیشن یک برنامه کاربردی بازی است که تجربه PlayStation را در هر زمان و مکان به ارمغان می‌آورد. برنامه رسمی توسعه یافته توسط سونی، به شما این قدرت را می‌دهد تا ببینید دوستانتان در هر لحظه چه بازی می‌کنند، دستاوردها را مقایسه کنید و حتی نمایه و فعالیت اخیر شبکه پلی استیشن خود را بررسی کنید. برنامه PlayStation App همچنین دارای یک ویژگی اجتماعی است که می‌توانید از آن برای چت با دوستان، دریافت هشدارهای بازی و دریافت دعوت نامه استفاده کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید از این برنامه برای پیمایش در فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید.