bazi-psn.ir

نحوه استفاده و اتصال دوربین پلی استیشن

نحوه-استفاده-و-نحوه-اتصال-دوربین-PS4-bazi-psn.ir

Twitch و سایر سرویس‌های استریم با عرضه پلی‌استیشن‌4 محبوبیت بیشتری پیدا کردند و بازیکنان می‌خواستند دوربینی داشته باشند تا بینندگانشان هنگام بازی‌ها آن‌ها را ببینند. با این حال، پلی‌استیشن هنوز پشتیبانی وب‌کم USB را اضافه نکرده بود و استریم‌کنندگان را تنها با دو گزینه باقی می‌گذاشت: آن‌ها می‌توانستند از دوربین پلی استیشن استفاده کنند که از طریق کابل aux به جای USB استاندارد وصل می‌شود یا کپچر کارت خریداری کنند.

دوربین‌­ها و پلی استیشن

سونی به جای اضافه کردن پشتیبانی از دوربین‌های USB، از زمانی که دوربین EyeToy را برای پلی‌استیشن 2 معرفی کرد، سعی کرد دوربین خود را به یک لوازم جانبی ضروری تبدیل کند. در سال 2010 بود که استفاده از Camera و راه اندازی پلی استیشن موو کمی جذابیت پیدا کرد. بیش از 15 میلیون Move تا سال 2012 عرضه شد، اما در ادامه فقدان بازی‌هایی که ارزش خریدن آن را داشته باشند باعث شد که در نهایت مانند EyeToy از بین برود.

چگونه دوربین پلی استیشن را وصل کنیم؟

دوربین پلی استیشن یکی از موارد ضروری برای PSVR و PlayStation Move است. این دوربین گزینه مناسبی برای کاربران عادی بود و در طول عرضه کنسول نسل هشت به سرعت فروخته شد. جدیدترین مدل، وضوح 1280×800 با سرعت 60 فریم در ثانیه (FPS) ارائه می‌دهد و لنز دوگانه طراحی شده برای بازی‌های Move و PSVR ردیابی بازیکن را ارائه می‌دهد. همچنین یک میکروفون داخلی دارد. اگر به یک وب کم برای PS4 خود نیاز دارید، گزینه بسیار خوبی برای شما است. با این حال، فاقد مزایایی مانند حذف پس‌زمینه و تصحیح نور کم است که برخی وب‌کم‌های USB ارائه می‌دهند.

  1. برای اتصال دوربین پلی استیشن به PS4، ابتدا مطمئن شوید که Camera روشن است و به درستی به پورت HDMI تلویزیون وصل شده است.
  2. پس از وصل شدن، دکمه PlayStation را روی کنترلر خود فشار دهید تا PS4 شما روشن شود.
  3. سپس از منوی اصلی گزینه Settings را انتخاب کنید. Devices را از منوی تنظیمات انتخاب کنید، سپس PlayStation Camera را از لیست دستگاه ها انتخاب کنید.
  4. شما باید لیستی از گزینه‌ها را در سمت راست صفحه ببینید.

چگونه-دوربین-ps4-را-وصل-کنیم؟-bazi-psn.ir

آیا می‌توانید هر دوربینی را به PS4 وصل کنید؟

بله، شما می‌توانید هر دوربینی را به PS4 متصل کنید. برای انجام این کار، باید از کابل مناسب برای اتصال دو دستگاه استفاده کنید.

چگونه دوربین را در PS4 روشن کنیم؟

برای روشن کردن دوربین در PS4، دکمه PlayStation را روی کنترلر نگه دارید و “Share” را انتخاب کنید. سپس، “شروع پخش” را انتخاب کنید. حال دوربین روشن می‌شود.

چگونه دوربین PS4 را برای استریم متصل کنم؟

برای اتصال دوربین PS4 برای استریم، ابتدا باید مطمئن شوید که دوربین شما روشن و به PS4 شما متصل است. پس از اتصال، باید منوی تنظیمات را در PS4 خود باز و «Devices» را انتخاب کنید. از آنجا می‌توانید «Camera» و سپس «Output to Twitch» را انتخاب نمایید. سپس باید بتوانید پیش نمایشی از نحوه ظاهر جریان خود را مشاهده کنید.

چگونه دوربین پلی استیشن خود را به گوشی خود وصل کنم؟

برای اتصال دوربین PS4 به تلفن خود، باید برنامه PlayStation را دانلود کنید. هنگامی که برنامه را دارید، آن را باز کنید و با حساب پلی استیشن خود وارد شوید. از آنجا، “Settings” و سپس “Devices” را انتخاب کنید. باید دوربین PS4 خود را در لیست «دستگاه‌های متصل» ببینید. آن را انتخاب و سپس «شروع پخش» را انتخاب کنید. حال تلفن شما شروع به پخش ویدیوی زنده از دوربین PS4 شما می‌کند.

دوربین PS4 چه می‌کند؟

دوربین PS4 برای اهداف مختلفی از جمله کنترل صدا و ژست و پخش فیلم‌های گیم پلی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای گرفتن عکس و فیلم برداری نیز استفاده کرد.

چرا دوربین PS4 من وصل نمی‌شود؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است دوربین پلی استیشن شما وصل نشود. ابتدا مطمئن شوید که دوربین به درستی به کنسول وصل شده باشد. اگر به برق متصل است و هنوز وصل نمی‌شود، کنسول را دوباره راه اندازی کنید. اگر این روش هم کار نکرد، ممکن است مشکلی در دوربین وجود داشته باشد و لازم باشد آن را تعویض کنید.

چگونه دوربین PS4 خود را تست کنم؟

چگونه-دوربین-PS4-را-تست-کنم؟-bazi-psn.irبرای تست دوربین PS4 خود، ابتدا مطمئن شوید که دوربین شما به درستی به PS4 شما متصل است. پس از اتصال، به تنظیمات بروید و سپس Devices را انتخاب کنید. در قسمت Devices، Camera را انتخاب و مطمئن شوید که کادر کنار Enable Camera علامت زده شده است. اکنون می‌توانید با رفتن به منوی اصلی پلی استیشن و انتخاب PlayStation App دوربین خود را تست کنید. از اینجا گزینه Live from PlayStation و سپس Test Movie را انتخاب کنید.

چگونه دوربین USB خود را به PS4 متصل کنم؟

پلی استیشن 4 سونی مستقیما از وب کم‌های USB استاندارد پشتیبانی نمی‌­کند. در واقع، این شرکت از شما می‌خواهد از دوربین اختصاصی‌شان استفاده کنید که از جک متفاوتی نسبت به USB استفاده می‌کند. اما با یک آداپتور USB OTG هم می‌‌توانید متصل شوید. این آداپتور کوچک و ارزان است که به پورت USB PS4 متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد دستگاه‌هایی مانند دوربین USB را متصل کنید. هنگامی که آداپتور دارید، به سادگی آن را به PS4 خود وصل کنید و سپس کابل USB دوربین خود را به آداپتور وصل کنید. اکنون دوربین شما باید به PS4 متصل باشد.

کپچر کارت

کپچر کارت‌ها برای رایانه شخصی و… هستند که به شما امکان می‌دهند گیم‌پلی پلی‌استیشن 4 خود را ضبط یا پخش کنید. با پخش گیم پلی روی رایانه شخصی، پخش کننده‌ها می‌توانند از وب کم USB خود استفاده کنند. این وب کم‌ها اغلب کیفیت تصویر بهتر و گزینه‌های وضوح بیشتری نسبت به دوربین پلی استیشن دارند. آن‌ها به طور خاص برای ضبط و ضبط تصویر طراحی شده‌اند، در حالی که دوربین PlayStation ابتدا برای بازی‌ها و در مرحله دوم به عنوان دوربین طراحی شده است.

چگونه دوربین VR خود را وصل کنم؟

چند راه مختلف برای اتصال دوربین VR شما وجود دارد. می‌توانید از کابل USB، کابل HDMI یا اتصال بی‌سیم استفاده کنید.

چگونه دوربین PS4 را ریست کنم؟

برای ریست کردن دوربین پلی استیشن، ابتدا Camera را از کنسول جدا کنید. سپس دکمه پاور روی کنسول را برای حدود هفت ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در نهایت دوربین را دوباره وصل کرده و دکمه ps را فشار دهید تا کنسول روشن شود. اکنون دوربین باید ریست شود.

برای استریم روی PS4 به چه دوربینی نیاز دارم؟

برای استریم روی PS4، به دوربینی نیاز دارید که با کنسول نسل هشت سونی سازگار باشد. بسیاری از وب کم‌ها با PS4 سازگار هستند.

قیمت وب کم PS4 چقدر است؟

وب کم PS4 یکی از لوازم جانبی است که همراه با کنسول PS4 ارائه نمی‌شود. قیمت وب‌کم بسته به خرده‌فروش متفاوت است، اما معمولاً حدود 60 دلار قیمت دارد.

آیا دوربین PS4 ارزش خرید را دارد؟

دوربین پلی استیشن 4 یک وسیله جانبی عالی برای کنسول است و قطعا ارزش خرید را دارد. از این دوربین می‌توان برای دستورات صوتی، تشخیص چهره و پخش تصاویر گیم پلی استفاده کرد. همچنین آن‌با یک بازی رایگان Playroom VR عرضه می‌شود.