bazi-psn.ir

نحوه اتصال کنترلر PS5 به گوشی اندرویدی

نحوه-اتصال-کنترلر--PS5به-گوشی-اندرویدی-bazi-psn.ir

اتصال کنترلر PS5 به گوشی اندرویدی شما به لطف بلوتوث یک فرآیند سریع و بدون دردسر است. اگر بخواهید Remote Play را روی PS5 راه‌اندازی و یا از DualSense در تلفن خود استفاده کنید، در کمتر از یک دقیقه آماده خواهید بود. تنها کافی است چند دکمه را فشار دهید تا همه چیز تنظیم و متصل شود. اگر به دنبال روش‌های اتصال DualSense به Android خود هستید، در جای مناسبی هستید. در این مقاله، ما مراحلی را که به شما امکان می‌دهد یک کنترلر DualSense پلی استیشن 5 خود را با یک دستگاه اندروید جفت کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

نحوه اتصال DualSense به Android

دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی عاشق دستگاه‌های خود هستند زیرا می‌توانند از آن‌ها برای اهداف زیادی بهره ببرند. با این حال، آیا می‌دانستید که می‌توانید به اتصال کنترلر PS5 به گوشی اندرویدی بپردازید و از آن برای انجام بازی‌ها استفاده کنید؟ در این مقاله، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کنترلر پلی استیشن 4 را با یک دستگاه اندرویدی به سرعت و به راحتی جفت کنید.

  1. برای اتصال DualSense به Android دکمه اشتراک گذاری و دکمه PS را روی کنترلر DualSense خود به طور همزمان برای چند ثانیه نگه دارید تا نوار نور شروع به آبی رنگ شدن کند.
  2. تنظیمات سریع را روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید. مطمئن شوید بلوتوث شما روشن باشد.
  3. نماد بلوتوث را نگه دارید تا تنظیمات بلوتوث ظاهر شود.
  4. کنترلر بی‌سیم را در زیر دستگاه‌های موجود انتخاب کنید.
  5. اگر فوراً ظاهر نشد، Scan را در بالا انتخاب کنید.
  6. وقتی از شما پرسیده می‌شود که می‌خواهید تلفن خود را با کنترلر بی‌سیم جفت کنید، تأیید را انتخاب کنید.
  7. اگر به درستی وصل شود، چراغ آبی روی DualSense دیگر چشمک نمی‌زند.

اتصال-DualSense-به-Android-bazi-psn.ir

از راه دور بازی کنید

DualSense به طور کلی توسط بسیاری از برنامه‌های اندروید پشتیبانی نمی‌شود. در حالی که قبلاً Remote Play با DualSense در اندروید پشتیبانی نمی‌شد و اتصال کنترلر PS5 به گوشی اندرویدی امکان‌پذیر نبود، اکنون به لطف به‌روز‌رسانی بعد از اندروید 12 پشتیبانی می‌شود. Remote Play به شما امکان می‌دهد تمام بازی های PS4 و PS5 خود را از طریق یک شبکه پخش کنید. البته به شرطی که برای شروع یک کنسول و آن بازی‌ها را داشته باشید، زیرا این سرویس مانند xCloud در اندروید نیست. با وجود اینکه پشتیبانی اضافه شده است. اگر بازی‌های خود را به این روش انجام می‌دهید، به عملکردهای خاصی مانند بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی ​​DualSense در تلفن همراه دسترسی ندارید. با این حال، عملکرد اصلی هنوز باید برای اجرای بازی‌های شما کار می‌کند.

سخن پایانی

اکنون که نحوه اتصال کنترلر PS5 به گوشی اندرویدی می‌دانید، به خاطر داشته باشید که هر بار فقط می‌توانید یک دستگاه را با کنترلر جفت کنید. این بدان معناست که نمی‌توانید همزمان به PS5 و Android متصل شوید. در صورت داشتن هر‌گونه سوال و مشکل، از طریق بخش نظرات به ما اطلاع دهید. از همراهیتان بی‌نهایت متشکریم.